Fleurop en Fleurop bloemisten handelen jouw bestelling met de grootste zorg af. Heb je hierover vragen?
Ook suggesties en opmerkingen zijn van harte welkom. Met jouw opmerkingen kunnen wij onze dienstverlening namelijk verbeteren!
Bestelling niet naar wens verlopen?
Het kan onverhoopt voor komen dat (de verzending van) je bloemengroet niet naar wens is verlopen. Dan vernemen wij dat graag zo spoedig mogelijk. Gebruik onderstaande gegevens of het contactformulier.
Geleverd product
Houd er rekening mee dat bloemen een natuurproduct zijn; het afgeleverde boeket kan enigszins afwijken van de foto in onze online bloemenwinkel.
Bezorgmoment
Wat betreft het bezorgmoment geldt dat bij bestelling voor 12.00 uur, het boeket dezelfde dag wordt geleverd (met uitzondering van zon- en feestdagen). Een bezorgtijdstip kunnen wij echter niet garanderen.
Garantie op kwaliteit
Fleurop bloemisten geven 7 dagen vaasgarantie. Heb je klachten omtrent kwaliteit van de bloemen neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Jouw klacht ontvangen wij graag binnen redelijke termijn.
Klacht doorgeven
Je kunt je klachtenbericht naar ons mailen, per brief sturen, doorbellen (zie onderstaand contactgegevens) of het contactformulier invullen.
Ordernummer bijvoegen
Om je goed van dienst te kunnen zijn, verzoeken wij je om altijd het ordernummer van jouw bestelling in je bericht op te nemen / bij de hand te houden.
Reactietermijn
Fleurop streeft ernaar om snel, en uiterlijk binnen drie dagen na ontvangst, een reactie te geven op je (klachten)bericht.
Contactgegevens Fleurop Interflora Nederland bv
De Schutterij 1
3905 PJ Veenendaal
T 0318 588 100 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur en op zaterdag van 8.30 tot 12.30 uur)
F 0318 520 140
info@fleurop.nl
www.fleurop.nl
KvK-nummer 30180920
Btw-nummer 8117 70 680 B01